Valtameriii Benguu_72 2 saatte bir besledim 2.ayda 3 saatte bir beslemeye başladım şimdi 5 aylık 4 5 saate çıkarıcam dedim ama saat başı emziriyorum sürekli emmek istiyor çünkü 🥴🤣
Kuzeymomss Benguu_72 3 aya kadar sabah akşam 2 saatte bir emzirdim. 3. Aydan sonra sabahları 2 saate bir geceleri de ne zaman isterse emziriyorum
Smymn Benguu_72 ilk zamanlar sürekli emziriyordum.simdi 3ayligiz yinede 2 saatte acikiyo sadece anne sütü aldigi icin.
ElvinAda Bir aydan sonra değil de kırkı çıktıktan sonra kendi uyandigi istedigi saatler doyurdum. Onceisnde bir buçuk saatte bir uyandirip emziriyordum simdi yine bir buçuk 2 saate kalkıyor