smy22 Cema_99 bizde 4.ayımızda aynı durumdaydık ilaç falan fayda etmedi bende 8 saatte bir ayağının altına sarımsaklı zeytinyağ ile masaj yapıyodum öksürüğü o zaman kesiliyodu arkadaşımda kekik yağı sürdüğünü söylemişti
maysa-19 Cema_99 özellikle bu aylarda ilerlemeden hemen doktora götürsen iyi olur.oksuruk devamı balgam derken ciğerlerine inmeden mudehale etmiş olursun
Kelebekk2 Bir çay kaşığı calpol verebilirsin canım yada ıhlamur ama tabi doktora başvurman daha iyi ben öyle olduğunda az bişi ıhlamur veriyordum
maysa-19 Kelebekk2 ama calpol ateş /ağrı için degilmi.atesi yoksa bebeğin vucud ısısını dahada düşürüp zarer verebilir.
Cema_99 Təşəkür ederim doktoru götürmüşdüm atəşi vardı ilaç yazdı şimdi ateşi düşdü öskürük artır onda ara sıra öskürük vardı bi şey yazmadı