Kizlar hem cok mutluyum hem cok mutsuz. Bebegimde reflu oldugundan dolayi bebegim 10 haftalikken reflu mamalarina gecmek zorunda kalmistim. Yaklasik bir 10 gundur reflu mamalarini birakip normal.mamaya gectik ve reflumuz gecmis. Mama verirken biraz once acaba hala sutum.varmi diye baktim. Aylardir bakmamistim hala damla damla da olsa sut varmis cok sevindim. Ama bebegimi yarim saatir zorluyorum ama asla mememi tutmuyor. Emzirdikce sutum artacak biliyorum. Sutum varken emzirememek psikolojimi bozdu bu hastalik yuzunden. Psikologa bile gittim simdi hersey yoluna girmisken tekrar emzirmek istiyorum. Basina gelen varsa lutfen yardim. Brbegimi nasil tekrar tutturabilirim. Suan 8 ay 20 gunluguz. 2 yasina kadar donem var onumde.