Kanatsizmelegim lütfen fitil vs kullanmayın çocuğunuz sonra onsuz yapamaz hale gelebilir. Dulcosoft kullanın, bağırsakta dışkının suyunun emilmesine engelliyor yani katılaşmasını kabız olmazını engelliyor. Çıkışı yumuşak oluyor bu sebeple. Bu bir şurup formunda sıvı tadı pek olmayan bir şey, ilaç değil kesinlikle. 8ml verebilirsiniz. Hala zorlanırsa 15 ml çıkabilirsiniz. Lütfen poposuna müdahale etmeyin