Kanatsizmelegim Bebeğim kakasını yapamıyor normal yaptığı gibi olması gerektiği gibi kakasını yapmak istiyor yapamıyor ağlıyor kan ter içinde kaldi büyük insan gibi çıkarıyor poposu kızartı canı yanıyor ağlayarak parça parça biraz cikarti ne yapabilirim 😥😥
Meovvmeovv Kanatsizmelegim fitil kullanın rahatlasın tek yolu bu, ya da lavman. Yaptıktan sonra da kaç aylık bilmiyorum ama büyükse bol su minikse bol bol emzirmek🙃
MerveAtsr Kanatsizmelegim gün kurusu kaynatın içirin yada kayısı kaynatın hoşaf gibi içsin faydası olur mutlaka
Haticekanik Kanatsizmelegim Benim bebeğimde ne yapsam fayda etmiyor en son çare fitil atıyoruz küçücük bir parça atsam yetiyor öyle rahatlıyor fitil iyi bir şey değil ama acı cekmesini izlemeye gönlüm el vermiyor sizde öyle yapın küçücük bir parça sokun
Kanatsizmelegim Meovvmeovv 8,5 aylık mama içiyor ve suyu hiç içmeyi sevmiyor cok zor su içiriyorum normal agrı ateş icin olan fitiller den mi
Kanatsizmelegim MerveAtsr acil başka ne yapa bilirim Almanya’da yaşıyoruz burda pazar günü her yeri kaplı evde kayısı ve gun gurusu yok kaynatıp içirmek için
Meovvmeovv Kanatsizmelegim yok ateş düşürücü olanlardan değil direkt kaka yapması için olanlardan almanyada bizim ilaçlar var mı bilmiyorum ama bizimkinin adına bakıp söyleyim hemen
Smymn Kanatsizmelegim mama suyunu fazla koysaniz mesela 6 olcekli mamaya 7 ölçek su ile yapsaniz nasil olur. bende hastanede tanıştığım bir anne arada böyle yapıyorum demisti ,gorumcemde yapmis mesela bu sekilde.kabiz olmasin diye. Bı bak arastir su icmiyosa bu sekilde yap istersen tecrübeli anneler yazsın 🤷🏻♀️
MerveAtsr Kanatsizmelegim zeytinyağı var mı peki evde bı çay kaşığı içir bide evde kulak çöpü varsa zeytinyağına batır poposuna kaka çıkış yerine onunda masaj yapar gibi yap
Kanatsizmelegim Meovvmeovv cok sağol bi baktırmalıyım var mi cok canım yandı ya kan ter içinde ağlayarak yapmaya calişti parça parça cok az çıkardı oysa o kadar dikkat ederim bu kabizdan korktuğun için
MerveAtsr Kanatsizmelegim kusmaz merak etme ilaç gibi düşün bı çay kaşığı içir sabah akşam .. bide masaj yap karnına ve kaç aylık bilmiyorum ama ek gıda aliyosa kabız yapıcı seyler yedirme bı sure çorba içir meyve suyu sıvı seyler iyi olur
Kanatsizmelegim Haticekanik evet cok canım yandı kan ter içinde kaldi ağlayarak bi iki küçük parça zor cıkartı ama tam rahatlayamadı babası hastaneye götürelim dedi ama cok uykusu vardi aglıyordu oraya gitsek daha koru olur biraz uyutayım dedim hemen uyudu çok yoruldu canı yandı cok çaresiz kaldım 😔
Kanatsizmelegim MerveAtsr 8 ay 3 haftalık ek gidaya cok dikkat ediyorum fazla yormuyorum vermiyorum ki sıkılıp kabız olmasın diye zaten baya bir sure oldu 2-3 günde bir anca veriyorum daha fazla sütun içiyor diş cikarma süresince diye yemiyor mamaları atıyoruz
MerveAtsr Kanatsizmelegim bı zeytinyaginj dene olmazsa bı gotur hastaneye belki kabız degildjr de poposunda çatlak falan vardır belki ondan aciyodur krem falan verir
Haticekanik Kanatsizmelegim Benim bebeğimde kakasını yapamayinca hemen geri uyanıyor hastanede de ya lavman ya fitil verirler çok geçmiş olsun
Kanatsizmelegim MerveAtsr ben baktım çatlak fln görmedim sert çıkarıyor böyle parça parça ağlayarak elim hastaneye götürelim dedi ama aşırı derece yoruldu ve uykusu vardi hemen uyutmaya denedim hemencecik uyudu bakalım zeytınyağini bir denerim olmadi yarın hastaneye giderim inşallah düzelir minik yavrum küçücük bedeninle ne zorluk cekti gözümün önünde cok çaresiz kaldım 😔😔😣😣
MerveAtsr Kanatsizmelegim ah yavrum çabucak toparlar insAllah hafta içi açık yer bulunca o kayısı ve gün kurusuda aklında olsun oda çok iyi
Atlasalinandme Kanatsizmelegim bizde bu ara kabızlık yaşıyoruz.. kayısı yediroyirum, 1 kasuk z.yagi iciriyirum, popoya kremle ya da zeytinyağı ile masaj yapıyorum filan bi şekilde yapıyor, ama o süreçte cani yanıyor tabi 🤦♀️
Xxcns Kanatsizmelegim kesinlikle zeytinyağı ver birebir. Şimdi uyurken ver yapar inşallah 1 2 saate bnm kızım kabız olduğunda verdim hep yaptı. Bi de sadece çorba yedir şsu içir ve süt/mama ne varsa artık ondan ver . Kati bi sey verme . İnşallah iyi olur
Kanatsizmelegim MerveAtsr onları da muhakkak alip evde bulunduracağım rabbim hic birimizin çocuğuna yaşatmasın cok zor sağlıkları hep yerinde olur inşallah
Kanatsizmelegim Atlasalinandme gözümüzün Önünde böyle zorlu bir süreç yaşananları canlarının yandıklarını izlemek çaresiz kalmak o an hic bir şey yapamıyorsun cok kotu