Kızlar bebeğim 3 ay 17 günlük geceleri deliksiz uyurdu gündüzleri şekelerme yapardı 2 gündür geceleri uyumuyor sallamayı bıraktığımız anda uyanıyor doyuyor da karnı şiş oluyor kucağımıza alıp beslenme sonrası gazımızı kolayca cıkarıyoruz bir rahatsızlığı olsa kucakta da ağlar diye düsünüyorum kucakta susuyor yatırınca ağlıyor bana önerileriniz var mı?