Tazebiranne2408 sterillik açısından değil ama verim de alamıyor bebek slikon ucla.
Ben danışman sayesinde emziren bir anneyim. 12 gün geçtikten sonra tanıştım ama keşke hastaneden çıkar çıkmaz gitseydim diyorum. benim de tutturamadi ebeler göğüs ucum yoktu slikon üçlük önerdiler o üçlük sayesinde bebek 100 çekip 90 alabilecekler sütü 40 zar zor alabildi çünkü iki katman oluyormuş hrbegi yoruyormus vs vs danışmanımız öyle söyledi gerçekten de öyle bebeğim çok kilo kaybetti . İlk gittiğim gün şak diye tutturdu memeyi ve bebeğim o gün bu gündür meme emiyor şuan 50 gunluguz çok şükür. Arada hala giderim bir sıkıntı varmı diye sormaya göstermeye Tutuş pozisyonlari memenin masajı göğüsün ucu vs bunları hallediyorlar hatta 2,3 aydan sonra bile memeye donen emen bebekler var sütü gidenleri bile süte getiriyolar değişik makinaları vardı bir tane anne bir buçuk aylık bebeğiyle geliyordu sağım ile biberonda veriyormuş bebeği kuvezde kalmış ve biberona alışmış ona bile tutturdukar bence destek almalisin bebeğin icin