Bu gün oğlumu doktora götrdm kızarıklıkları lafa derisinde olan izleri için alerji olduğunu düşündüm ve öyle çıkdı süt ve süt ürünlerine alerji teşhisi konuldu.Anne sütü değil mamayla besleniyor comfort qida vermemi söyledi doktor inşeAllah işe yarar.Aranızda bu durumu yaşayan var mi?