balcicegin_annesi bende kullanıyorum çok memnunuz
Sadece uyduğunda tentesini tam indirmek isterdim ama bu model tam anlamıyla inmiyor yarım yanı
Onun dışında hafif kullanışlı oğlum hep dik oturduğu için kemeri takmadan da kullanabılıyorum
Ön korumalığı yüksek ve düşme ihtimali yok