Mucizegebelik deneyimlerime göre. İlk ay tadım sonraki ay püreler çorbalar vs. Yavaş yavaş katıya geçeceksiniz bu süreçte eline sürekli verin ama yanında olun. Sofraya oturtun sizden yemeyi öğrenecek zamanla. Tuz şeker baharat bunlardan kaçının kesinlikle. Zamanla yavaş yavaş her yediğine giriyor zaten ne kadar geç olsa o kadar iyi. Ben bebek salçası yapmadım almadım da, ilk aylar salçasız verdim, sonra kendi yediğimiz yemekleri tuzsuz baharatsız yaptım ona da kendi yediğimizden vermeye başladım. Şu anda sağlıklı olan tüm besinleri doğru şekilde vermeye çalışıyorum. Baharat, acı ve tatlı vermiyorum elimden geldiğince. Kızartma vermiyorum. Tereyağı ve zeytinyağı kullanıyorum. Dolayısıyla biz de bi tık sağlıklı beslenmeye başladık diyebilirim 😀