Dilek_nehirto T-annesi nerdeyse 4 şişe bitirdik kullandıklarımız arasından en iyisiydi ama bariz bi şekilde kesmiyo sadece bi tık daha rahat gaz çıkarmasını sağlıyo
T-annesi Songulhasan inşallah 🙏🏻 daha önce mommys bliss kullandık hiç bir etki olmadı bugun doktor değiştirdi bir soriyim dedim nasıl bir ilaç miş