Benim bebeğiminde doğduğunda bıngıldağı çok az açıktı 3 aydan sonra da kapandı 4 ayrı çocuk doktoruna götürdük hepsi aynı şeyi söyledi kafa yapısı ile alakalı olabilir aylık baş çevresi kontrolü yapmak lazım diye çok şükür kontrollerde hep normal çıkıyor baş çevresi sadece takip ediyoruz