birnarsever Bugün minik kızım 3 ay 9 günlük rota aşısı yaptırmaya doktoruna götürdük. İlk kızdı bi 2 aylık neden götürmedim diye eşim hacda olduğu için gelemedim dedim. İyi tamam dedi. Sonra kızım korkuyor sağlık ocağı kontrolünde de korktu ağladı. Burada da katıla katıla ağladı doktor kızdı bir sürü ağlıyor diye. Odada camın önüne gitti bu nasıl çocuk allahım sabır ver bana falan demeye başladı. Sonra bana çıkart şunu dışarı dedi aldım mevoşumu dışarı çıkarttım odada biraz nefes aldı sakinleşti geri girdik yine ağlamaya başladı 😰 Sonra kapıyı kapatın elalem sizin çocuğunuzun bağırmasını duymak zorunda değil alın götürün başka oda da emzri bu ne evde niye yapamadın aşıyı falan diye bir sürü çıkıştı. O kadar kötü oldum ki. Eve geldim ağladım sinirimden. Biz hem para veriyoruz en iyi hizmeti alabilmek için hemde gördüğümüz muameleye bak. Yazık o bende mi problem var doktorda mı çözemedim. Orduda yaşayanlar bana iyi bir çocuk doktoru önerebilirler mi?
Lilan birnarsever onun varya çenesini dağıtırdım,kimse kusura bakmasin. Ve kesinlikle şikayetçi olun. Asla ve asla sessiz kalmayın. Böyle davranamaz,babasının hayrına para almiyo
MasalMavi birnarsever başhekime çıkıp şikayet etseydiniz keşek o kimde sizi bu şekilde aşağlıyabiliyo beya çoçuğunuza laf söyleyebiliyo ya 😡 allahım sinir oldum okurken ben olsam onu orada bi güzel rezil ederdim 😤 bazı bebekler evet dr lardan korkuyo ne vardı bunda böle abartmış acaba hakrolası millet duysa kaç yazarmış ona nesi ağlamasından o işini yapsın yeter 😤 ay deli oldum ya keşke bana denk gelseymiş keeeeşkeeee
MasalMavi birnarsever bulduğun heryere şikayet et ihmal etme bugün bunu yapan yarın neler yapmaz pislik
birnarsever Deletedmom090 şikayet ettim 🥺 Ama biliyorsunuz insanlar ölüyor kimsenin umurunda değil bu olur mu bilmem 🥺
birnarsever Lilan Biz bebeğimiz ağlamaktan morarmış bişey olacak diye ödümüz patladı. Adam hala daha lafla taciz ediyor. Hasta ruhlu bir doktor. Şikayet ettik ama sonuca ulaşır mı bilmem🥺
Mom090 birnarsever burası Türkiye bir cacık olmaz sonuçta çıkmaz sonra sağlık çalışanına doktora şiddete son diye çıkıyorlar bunlar dayak istiyor terbiyesiz herif 👿
Lilan birnarsever onu benim sağlık ocagina gittigim doktor yapmıştı. Kızım mosmor olmuştu ağlamaktan,direk şikayet ettim üst üstte. Evrim geçirdiler, sizde şikayetinizi devam ettirin.
birnarsever MasalMavi ettim canım o kadar moralim bozuldu ki 🥺 o an tek istediğimiz hastaneden çıkıp bebeğimizi sakinleştirmekti🥺 Gruba yazdım o hastaneye giden varsa gitmesin çocuk doktoru için 🥺 Bide hırıltısı var diyorum bana koca karılaşma diyor. Kontrol ettim daha me istiyorsun bişeyi yok işte diye azarlıyor🥺
smsmzyc birnarsever Bu nasıl bi doktor böyle Allahım sabır ver okurken elim ayağım sinirden uyuştu hem para alıyor hem yapılan muameleye bak. Benim kızımda aynı şekilde het muayeneye gittiğimzde doktorun dokunması ile ağlamaya başlar katıla katıla devlete götürdüm halde doktordan böyle muamele görmedim ne hakla yani. Bozmayın moralinizi inş şikayetinize sonuç çıkar .🙏🏼
Prensinannesi23 birnarsever bu ne küstahlıktır sizin yerinizde olsam eve gelmeden hemen şikayet ederdim o doktoru o kim oluyor da bu şekilde konuşuyor madem rahatsız oluyordu çocuk doktoru olmasaydı paraları çatır çatır yemesini biliyorlar ama doktorlara artık güvenemiyoruz ya çocuklarımızın doktoru olcaz bu gidişle
birnarsever Prensinannesi23 Aynen öyle güvenilecek gibi değil 🥺 gerekli yerlere şikayet ettik ama bir ses çıkarmı bilmem. Çok huzursulaşmıştı mevoşum çok ağlayınca nasıl kendimizi dışarı arıcağımızı bilemedik o an çok panikledik ilk bebeğimiz tecrübesiziz. 🥺
Deletedmom_9857 birnarsever o camdan aşağı sallandırırım onu terbiyesize bak bebek bu ağlar tabi umarım gereken muameleyi kendi de görür 😡 bazı doktorlar gerçekten dayak istiyor ya
Prensinannesi23 birnarsever bebek bu ya ağladı diye kıyamam kuzum ya bebekler hissediyor zaten bence o yüzden doktordan huzursuz olduğuna ağlamıştır bizde Doğum yaptıktan 12 saat sonra tıkandı hastanedeyken morardı 3 defa nefes alamadı bizi gönderdiler 40 gün içinde 3 defa kontrol amaçlı götürdük hep birşeyi yok iyi dedi güzel kilo alıyor dedi gönderdi doktor Bebeğim 40 kontrolünden sonra ki gün mennejitten hastaneye yattı kalbinde delik çıktı böyle sorumsuzlar 😓
birnarsever Lilan hakediyor bazı doktorlar madem bebek ağlamasına dayanamıyorsunuz ne diye çocuk doktoru oluyorsunuz🥺
Melek3434 birnarsever onun orda ağzına bir güzel ederdim afedersiniz de ağlıycağınız birşey yok onu ağlatsaydınız keşke insan olmak mesele doktor olmak değil ne yazık
Lilan birnarsever dayanıp dayanmamak hakkı degil zaten,babasının hayrına çalışmiyo. Sonra doktorlari dovuyorlarda hatali oluyorlar. Insan durduk yere kimseyi dovmez.insani delirtiyorlar.
Havvanur birnarsever bas hekime ciksaydin direk cnm 3 aylik bi bebek bu ki 6 7 yasinda bi cocukda olsa oyle davranmaya hakki yok sinirleniyorsa yapmasin bu isi bu arada bende orduluyum