Kızlar sağ göğsümden daha az süt geliyor diğerine göre neden böyle oluyo olabilir boyut olarakta çok olmamada farklar var özellikle sabah uyandığımda değilde akşama doğru solda daha çok süt oluyor keslme gibi bi durum olur mu kesilmemesi için ne yapabilirim çünkü bebeğim mama içmiyor sadece anne sütü alıyor 😥😓