Honki_Ponki Brutal-Betty bunlar için biraz küçük gibi geldi oglunuz zaten agırda bunlar aygını. Üçütür bide gibi geldi pilastik oldugundan yinede siz daha iyi bilirsiniz tabi
Gly_87 Brutal-Betty igor markanin ayni bu modellerde ama ici kurklu gibi olanlari var isterseniz oara bakin cok guzeller
OptimusPrime Brutal-Betty Çok yağmur yağıyorsa tabiki böyle bir bot sürekli yuruyecekse. Ama bunların içinin hem tüylü olanları da var ayakları csicsk tutar. Ayrıca bunlar minili olan kırmızı kızıma dneetmistim küçük gelmisti ama hafif bir bot ağır değil.
Brutal-Betty EsnadinAnnesi nasıl bir şey alsam çok kararsız kaldım Samsun’da yaşıyorum çok yağmur yağıyor bu aydan sonra iş yerimiz var gidip gelecem hem ayaklarını sıcak tutsun hem şu geçirmesin istiyorum