Merhaba anneler… Bebeğim bir buçuk aylık şu an kilosu 4400. Doğum kilosu 2800 doğumdan sonra 2600 e düşmüştü. Sadece anne sütü alıyor. Başlarda güzel kilo alıyordu. Ama son haftalarda kilo sabit kaldı.dolu dolu çişli yapıyor. Ama aynı zamanda çok ağlıyor acava doymuyor mu diye düşündüm. Çok da kusma sıkıntısı var. Doymasa kusar mı çiş yapar mı, doyuyor sa da neden kilo alımı azaldı kafamda bin tane soru 😔beni aydınlatırsanız çık sevinirim 🤗