Kızlar bugün doktor muayenesinde doktorumuz bebeğimin göğüslerinin normalden şişkin olduğunu söyledi 9 ay 20 günlüğüz. Yaklaşık 2-3 aydır böyle herhangi bir büyüme yok ama Biraz takip edin eğer büyürse hormon tedavisine başlayacağız dedi. Cok korktum nasıl bir süreç daha önce basına gelmiş olan annelerimiz var mıdır acaba