Busrabsr
Sevgili anne, öncelikle Allah evladınınızı size bağışlasın hep mutluluk günleriniz göstersin. Yalnız çocuk büyütme zordur. Ama bebeğinizin tek bildiğim iletişim aracılığıyla ağlamak. Üşüse, sıcaklasa, acıksa, tuvaleti gelse hatta teşekkür etmek istese bile ağlar.
Sizin stresli be gergin halinizi de fark edebilir.
Çok öfkelendiğinizde içinizden 10a kadar sayın veya başka bir odada sakinleşip geri gelince. Pencere açıp derin nefes alıp verin. Allah gönlünüze ferahlık bebeğnize de sağlık versin. Sevgiler 🌺