EfeD30 Kizlar doğu görevindeyiz memlekete 13 saat uzaktayız suan annem yanımda 15 günlük olduk ama annemin izni bitiyo 5 gün sonra gidecek ama ben kendimi hazir hissetmiyorum korkuyorum ve sezeyan yerim hala acıyo. Annemle gitmeyi dusunuyorum bende, ucakla 1 bucuk saat yolculuk sürüyor o zaman 20 günlük olacak bebek sorun olur mu ki uçak yolculuğu?
deletedmom4842 EfeD30 Ben 1 aylıkken gittim hiçbir sorun olmuyor bebeğin zaten anlamaz bir şey emzir ve yatsın bu kadar benim oğlum sürekli uyudu sadece inerken sanki kulakları ağrır gibi oldu 5 dk kadar mız mızlandı sonra indik zaten rahatlıkla gidersin canım.
Cnnckr deletedmom4842 haftaya biz de uçak yolculuğu yapacağız bir buçuk aylıkken. Malum oturacak ayda değil uçakta nasıl tutuyoruz? Kemerle bağlanıyormuş bele oturtmadan nasıl oluyor? Oto koltuğu ya da pusete ihtiyaç var mı? Kanguru kullanmayı dusunuyorum. Çok tedirginim 😭