Prensessannesi1905 2 gündür çok ağır bir şekilde grip oldum hamile olduğum için herhangi bir ilaç kullanamıyorum çok şiddetli bir öksürük var bu nasıl hafifler ilaçsız
TheBaby Prensessannesi1905 Balın içine bir kaç damla limon sıkıp yavaşça yiyin beklesin boğazınızdan geçerken. Hatta içine zencefil ve zerdeçalda ilave edebilrisin
Gizemcbc Prensessannesi1905 geçmiş olsun 🌸 zencefil balı karıştırın çok iyi hemen kesiyor . Ama hamilelikte kullanımı oluyormu bi arastirin öncelikle