Egeninegesi bilgekizinannesi siz çok yaşayın 😄 ama gerçekten öyleler bebişler 😄 inşallah tez zamanda çıkartırlar bizde biraz rahat ederiz çok minnoşlar yaa 🥹❤️❤️😌
bilgekizinannesi Egeninegesi evet Ya kuzularım kıyamam napsınlar canları acıyor 😔 inşallah hemen Kolayca çıkarıp sakinleşirler
Sultanbulut Egeninegesi kesinlikle oyle bizimki 3 aylikken emzigi birakti keske tutsa farkli markalarda denedim almiyo ilk zamanlarda cok vermiyodum ama simdi istiyorum alsin onuda kendisi istemiyo😂