Bugün ki şokumdan sonra formları okudum ve çoğu annenın benım başta yaptığım gibi şişlik yoksa keyfi yerindeyse önemsememiş olduğunu okuduğun için yazmak istedim.kızım 9 aylık 3 hafta önce düştü yataktan parkeye,malesef beşiğinde yatmadığı için her tarafını yüksek minderlerle çevirdiğim halde😞70 cm var en az.biraz ağladı sonra sakinleştirdim takip ettim davranışlarını vs.şişlik 2 gün boyunca baktım yoktu .bir hafta sonra gece kafasını okşarken sağ tarafında yumuşaklık hissettim şiş ama bıngıldak gıbı yumuşacık su dolu içi sanki.sabah hemen çocuk doktorumuza yazdım hemen çocuk beyın cerrahına gıdıp tomografi çektirin dedi.ben de özel bilindik bir hastaneye gittim çocuk beyin cerrahı yoktu yetişkin olanda ben bakarım dedi.bize önce ultrason çektirdi bu düşmeye bağlı olabilir iyi huylu kistte olabilir dedi.ultrason sonucu hemotom gibi çıktı ,doktor da 2 hafta gözlemleyin şişlik inerse sorun yok inmezse anestezi ile uyutularak emar çekilir dedi gönderdi bİzi.ama içimiz rahat etmedi bir hafta sonra şişlik azıcık azaldı sanki ama elime bu sefer orda nohut gibi sertlik geldi.bu sefer başka hastanede çocuk beyin cerrahı bulduk bugün gittik.iyi ki gitmişiz yüreğim sıkışıyor hala söylerken hemen tomografi istedi ve kafasında 7 cm kırık o da kanamış o şişlik ondnamıs.suan yapılacak tek şey önce şükretmek dedi içe kanama olsaydı başka şeyler olurdu,sonra bir atak veya nöbet varmı bunu takip edeceksiniz dedi,olabilecek kötü şeyleri anlattı ve 3 ay sonra EEG ve röntgenle kontrol sonra 6.ayda tekrar kontrol.iyileşmesini böyle bekliycez.çok stresli bir dönem çocuk yerinde durmuyor emekliyor kalkmay çalışıyor artık evin her yerini kalın süngerlerle Sarıp dikkat etmeye calıscaz.lütfen yüksekte bırakmayın çocuklarınızı ne olursa olsun ve düşmede direk doktora götürün ama kendı branşına .bana dediki bana ilk gelseydınız bu sekılde sizi göndermezdim 2 gün takip ederdik
Hepsi melek Allahım korusun tüm yavruları 🙏🏼