Kızlar bebeğime alerji testi yaptırdım süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı ama çok yoğun değil dedi doktor yinede dememiz için evolvia alerji maması verdi şimdi ben bunu reçeteyle nasıl alacağım devlet hastesindeki doktorlar yazarmı reçeteyi yada sağlık ocağındaki aile hekimi yazarmı