Asel4175 Kızlar bebeğim 3ay 25 günlük sanki boğazında bişe varmış gibi sesler çıkarıyo normal mi bu ya kığğ kığğ yapıp duruyo agu felan yapsa anlıycam da hep aynı şeyi yapıyor
Arenmomm Asel4175 benim bebeğim doğduğundan beri dediğiniz sesi çıkarıyor. İlk başlarda sanıyorduk ki boğazında bir şey kalıyor ya da nefes alamıyor ama şimdi alıştık kendisi yapıyor 😁
Asel4175 Umr ay çok şükür ilkten bende takılmıyordum eşim şüpheye düşürdü gelip gidio bu çocuk neden böyle ses çıkartıyo sanki boğazında bişe var diyip duruyo bende takılmaya başladım sonra
Asel4175 Arenmomm bende hiç takılmıyordum büyüyor diye çıkartıyor diyorum eşimde bu çocuk neden boyle ya sanki boğazında bişe var diyip duruyordu bende onun yüzünden takılır oldum valla ama bişe olmadığını biliyordum analık işte herşeye takılıyorum😂
Linaduygu Asel4175 bizde de aynı sesler var artı agunun g harfi olmadan au diyor diye sürekli evin içinde kurt gibi au diyip duruyoruz 😂😂😂 2ay 26 günlük olduk bizde