Roslin canım neden böyle düşünüyosun.. bebeğini aç mı bırakıyosun ? Altı pis mi duruyo tüm gün ? Hayır.. yetersiz anne ne demek.. sanırım bebeğin kolik.. gaz damlalarını kullanmaya devam et, gaz masajları yap sürekli, ayaklarını karnına doğru ittir, ılık duş aldır bebek yağıyla karnını ayaklarını ovala, ayaklarını sıcak tut.. geçecek sabret,, sen strew oldukça bebeğin de olur.. daha çom yeni annesin hepimiz böyle hissettik çaresiz kaldık bebeklerimiz ağlarken.. sakin kalman lazım ki bebeğini de strese sokma.. stres herşeyi etkiliyo senin sütünü bile