Ysgl26 Roslin emince bağırsakları çalışıyo canım bebekler bi yandan emer bi yandan alttan doldurur çok normal 😊
Sevdapl Roslin doktora sordum bunu kontrole gittiğimizde. Anne sütü bebeğin bağırsaklarını daha iyi çalıştırıyormuş. Bu yüzdenmiş. Anne sütü hem kolay sindirilir hem de bebek daha çok kaka yapar dedi.