Kızlar bebeğim iki buçuk aylık gazı yok bı sıkıntısı yok çok şükür ama sürekli eli ağzında ağlıyor uzayan salyalar ve susmak bilmeyen ağlama krizleri memede de sürekli ağlıyor bırakıyor acaba dış belirtilerimi bilemedim erkenmi cikarirki bilgilendirirmisiniz ilk çocuğum ?