Bugün dışarıda işlerimiz vardı normalde saat ikide kızım hergün çorba içine azcık ekmek doğrayıp yedirirdim çorbayı aldım yanıma ama ortamdan dolayı rahatsız oldu sanırım huysuzlanıp yemedi saat beşte eve gelip yedirdim en gec dokuzda uyur tekrar yedirmelimiyim yoksa emip uyusa yeterli olur mu 17 aylık