Cyerg 2 aylık bebeğime ilk başta sleepy sonra molfixle devam ettim. Ancak bu ara özellikle gece uyurken yan yatirdigim için mi anlamadım bez sızdırıyor üstü başı çiş oluyor. Prima öneriliyor ama malum bez fiyatları. Sızdırmayan pişik yapmayan temiz bebek bezi önerir misiniz 🙏🏼
Prenses_annesi22 Cyerg ben prima kullandım 1 yasına kadar ama cok pahalı olmaya basladı En son Goon aldım ve ben şok prima ile aynı eş değerde ve sızdırmıyor şmdi goon alıyorum memnunum
Sherlockholmes Cyerg Bebem naturalden çok memnunum. Baby turco da güzel hangisini bulursam onu alıyorum bu ikisinden.Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Acaba küçük geliyor olabilir mi beziniz aynı zamanda. O açıdan da bir bakın yine de
Kuzularinanasi Cyerg sleepy natural memnunum.carfursa baby de ayni sekilde fiyati da cok uygun deneyin derim
silan1 Baby turco öneririm güzel birde migrosun kendi markası var onu kullanıyorum oda iyi sızma yapmıyo fiyatı da uygun
Cyerg Sherlockholmes yok küçük gelmiyor hatta en başından beri ben lastikleri fazla sıkıyor diye bir numara büyük kullandım
Kuzeymommms Cyerg acaba numarası mı küçük geliyor artık 4. Ayımız bitti bende molfix kullanıyorum hiç sızma olmuyor şişme toplanma falanda yapmıyor çok memnunum
Cocolingo Cyerg bende molfıx kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım , sleppy baby turco ve carrefourun bezini denedim bir molfıx etmedi hiçbiri, primada gereksiz pahalı geliyor, kaç kg bebeğiniz kaç numara kullanıyosunuz