Gylmaz çiş yaparken ağlar bı zmaan sorna daha da zorlaşır huzursuz olur neden bekliyorsunuz ki. Biz 5 günlükken yaptırdık, zaten kendi kararmizdi ama muayne sirasinda Dr bitik var zaten sünnet olması lazım demişti.ki o 5 günlükken bile çiş yaparken ağlıyodu.