Asyos1234 biraz geç kaldım sanırım değil mi? Kayinvalideyle bir arada yiyoruz da biz. Hadi evini batirmasin diye yediriyorum akşam yemeğini. Gündüz de çoğu zaman ben yediriyorum ama artık öğrenmesi gerekiyor ve ben geç kaldığımın farkındayım. Tam olarak kaç yaşında öğrenmiş oluyor acaba diye merak ettim