Hefnan ben doğumdan sonra ilk bir ayda 23 kilo verdim hiçbi şey de yapmamıştım zaten sezaryenliydim ve ağrım vardı hareket edemiyordum doğru düzgün emzirirken de çok acıktım çok susadım hiç yediklerime de dikkat etmedim açıkçası ilk ay gitti amaa sonra devam etmedi. Şimdi vermem gereken 15 kilo var. Ben gebelikte aşırı kilo aldım, gebelik zehirlenmesi yaşamıştım da