2 yaşında kızım var birde yenı kızım dogdu 25 günlük büyük kızım sıkılıyor biraz ıkısıyle bır ılgılenemıyorum annemleride çok sevıyor onlarda diyor bize goturelım bıkac gün kalsın ben bakarım onunda kafası dağılsın evde çok sıkılıyor çünkü normalde dısarı falan çıkarırdım mecburen çıkaramıyorum annemler ılcede oturuyor göndermeli miyim kızım kotu etkılenır mı sizce zararı olur mu ona