[silindi] Merhaba, aranızda kalıcı oje makinesi kullanan var mı acaba? Varsa, kalıcı ojeyi nasıl çıkarıyorsunuz evde?
Deletedmom_19 [silindi] ben kullaniyorum evde kendimde bazen soyarak çikartiyorum bazende asetonlu pamuka folyo sarıp bekletiyorum