Annemkuzum12 Bebegim 10 ay 20 gunluk bugun rotanin 5.gunundeyiz siddetli kusmasi ve ishali var doktor bu probiyotigi soyledi iyi gelir mi? Kullanan olduysa gunde kac kere kac damla seklinde kullandiniz ?
NamelesS Annemkuzum12 Amipli dizanteri geçirdiğinde enterogermina kullanmıştım kızıma, probiyotik mutlaka kullanın
Annemkuzum12 SunnyG faydasini gordunuz mu? Rotayi kacinci gun hafif atlatmaya basladiniz sikayetleriniz neydi?
SunnyG Annemkuzum12 bizimki rota geçirmedi valla damlayı görünce yazdım. Bilgim yok maalesef. Geçmiş olsun
Annemkuzum12 NamelesS o dediginiz hastalik mi ne oluyor ilk defa duydum Dediginiz probiyotik ise yaradimi bi cok anneden bu markayida duydum cok guzel diye
NamelesS Annemkuzum12 Evet rota virüse çok benzeyen bir hastalık, faydasını gördük zaten ishal kusma durumlarında probiyotik şart
Gul35 Annemkuzum12 biz 9 aylıkken olmuştuk rota hastaneye yatmadan cok zor atlatiliyor. Bes gun yattık hic bir ilaç fayda etmedi resmen.
Annemkuzum12 Gul35 bizde suan hastanede yatiyoruz canim. Serum veriyolar bugun 6.gun Hic istahi yok yedigini kusuyor ve ishali var Sizin sikayetler neydi
sheyda9191 Annemkuzum12 ben normalde maflor plus kullanıyordum. Doktor rotavirüslü iken toz maflor verdi saşe olarak. Ve onu suyla karıştırıp verdim 10 gün
Annemkuzum12 sheyda9191 bize de maflor damla verdiler gunde 3 kere 6 damla seklinde dedi ac karnina sizde mi ac veriyordunuz