brra77 12 aylıkken bıraktı parmak ucuna basmayı kızım 😂 doktora sormuştum bende kontrol de sorun yok bırakır demişti zaten çok sürmedi bıraktı parmak ucunu ama örümceğe falan biniyorsa bindirmeyin parmak ucuna çıktığında mümkün olduğunca düz basmasını sağlayın