Alyamom26 2 aylık bir bebeğim var . Eğitimime kaldığım yerden devam etmek istiyorum bu sene sınava tekrar hazırlanacam . Var mı böyle anneler? Bu zorlu yolda motive edelim birbirimizi
MasalsMommy Alyamom26 Ben de okula geri dönüyorum bu dönem. 2 yaşında kızım nasıl olacak hiç bilmiyorum yaşayıp göreceğiz sanırım🥲
Anneyim- Ben üniversite 4. sınıfım. Bölümün öğretmenlik ve formasyon alıyorum. Bu sene 6 tane okul dersim 2 tane formasyon dersim var. Ekstra stajım olacak. Bebeğim 8 ay 18 günlük baya zorlanacak gibiyim 😏
MasalsMommy Alyamom26 Çok sordum sayılmaz aslında😂 Öğrenci affını duyunca gidip kaydımı yaptırdım ondan sonra haberi oldu😂