DarkSwan Arkadaşlar ev biraz serin diye dün akşam doğalgazı açtık, mama da peteğin üzerindeydi. Almayı unuttum bu saatte fark ettim. Bozulmuşmudur? Mama vermedim. Bugün dolapta sütlerim vardı onu içirdim. Mama siparişi verdim gelecek ama merak ettim.
brra77 DarkSwan kokuyor mu bi deneyin ama ben olsam asla kullanmazdım için rahat etmez bence sizde kullanmayın
delirmeceler DarkSwan 25 derece oda serinliğinde durması lazım iyi yapmışsınız bende olsam kullanmazdım evet mamalar pahalı ama aklımda sorun işareti kalmazdı
DarkSwan Omom Topak topak olmamış. Aynı şekilde duruyor. Ama sanırım kullanamam korkarım bir şey olur diye. Çok teşekkür ederim cevabınız için. 🌸
DarkSwan brra77 Sipariş verdim geldi mama bende kullanamam içim rahat etmez. ☹️ Teşekkür ederim cevabınız için.🌸
MinnakvLiva brra77 evet bende kullanmazdım bence post sahibi arkadaş sizde atın gitsin sütünüz varmış zaten risk almayın
DarkSwan Cevaplarınız için çok teşekkür ederim, 🌸 yeni gelen mamayı kullandım. Riske atmak doğru olmazdı zaten.