İkisini de kullanıyorum ama Banyo mama oturağı olan benim elim ayağım ben gurbette büyütüyorum bebemi kimsem yok yemek yaparken bile tezgah üstünde benimle çamaşır sererken yerde benimle banyoda artık küvet olmuyor o oturak yine bizimle mama sandalyesi sadece amacı doğrultusunda kullanıyorum oraya oturdu mu mama yiyeceğini biliyor ikisi de çok farklı benim için