Elfgndgdu 6 aylık bebeğim var emziriyorum ve boğaz ağrım oluştu bu durumda pastil kullansam ne olur. Yada böyle durumlarda neler yaptınız.
PamukPrensesannesii Elfgndgdu pastil kullansan bir sorun olmaz bende kullanmıştım 2 aylık bebeğim. Ama benimki onunla geçmedi antibiyotik vermişti doktor. Birde listerinle gargara yap ,ben gargara yapamıyorum yutuyorum hep yapabiliyorsan tabi iyi olur
Poncikkkk Elfgndgdu ilaç malesf içemiyorsun adaçqyı kekik tüket çok kötüysen doktora sormlqsın her ilaç kullanılmaz çnkü