zmraa Kızlar bebişkom çok gazlı ben hem üstten hem hareket yaptırarak alttan gazını çıkartıyorum. Bi arkadas sadece üstten cıkartmanın yeterli olduğunu söyledi. Siz nsıl çıkartıyorsunuz bebişlerin gazını
FTMRTBL zmraa benimki ne yapsam da çıkaramıyor zorlanıyor Aptamil mama kullanıyorum sadece sütüm malesef kesildi gazdan dolayı 53 gündür gece hiç uyumuyorum üstelik inliyor gazını cikaramazsa
Prenses_annesi22 zmraa emziriyorsqnız yedıklerınıze kimyon dökün azcık bebegınızde rahatlar eger gecmezse doktorunuza danısıp gaz damlası kullanabılırsınız bız oyle yapmıstık oyle rahatlamıstı bızımkı
FTMRTBL Aslisiydan1 evet haklısınız öneriniz için teşekkür ederim genel anlamda tüm mamalarin gaz yaptığı söyleniyor
Dilek_nehirto Belli bi süreye kadar devam ediyo o gaz sancıları bizde çok çektik 4. Ayın sonuna yaklaştık hala çekiyoruz ara ara Allah yardımcınız olsun belirli bi çözümü yok bu işin bebek kendinden de gazlı olabiliyo gaz damlaları bi yere kadar etkili malesef
zmraa Dilek_nehirto bnde öyle oldugunu düşünüyorum cocukla alaklao biraz bakıyorum etrafımda dikkat etmeyen de var yediiine içtiğine bebkelri gayet gazsız😀
zmraa FTMRTBL neden önermedi acaba ilk defa gaz damlası önermeyen doktr duydum gerçekten cok şaşırdım
FTMRTBL zmraa doğal yollarla çıkarmam soyledi gaz damlalarının kabız yaptığı ilerisi için sknti olabileceğini soyledi
FTMRTBL zmraa büyük ihtimal damlalar kabızlık yapıyormuş zaten geçici önlem tamamen bitirmiyor fakat kabız yapıyormus diye ben kullanmadım evet sancısı var ama masaj yaparak çıkarmaya çalışıyorum yoks bende çok zorlanıyorum ağlamasına dayanamıyorum