Elifcix Furkaninannesi tek dersim kaldı versemde 2. Üniversite mezun olacağım. Cocukla salladım kayıt yaptırdım sınava gitmedim çok üzücü .Her zaman test uluyor canım
Furkaninannesi Duygusuz sorular ünitelerden çıkıyor değil mi instagramda biri sorularla ünitenin alakası yok demişlerdi
Duygusuz Furkaninannesi Evet ama bazı hocalar zorluyor mesela gecen sene risk bilmem ne diye bir ders vardı hoca sacma sapan sorular sordu herkes kaldı yani ata aöf yada Anadolu aöf daha kolay
Furkaninannesi Elifcix bende daha yeni başladım 2. Üniversite benimde. Bebeği emzirince telefondan bakmaya çalışıyorumda işte çocukla zor ama heves ettim . inşallah sizde tezden bitirirsinizz bidaha harç ücreti yatırmak zorunda kalmazsınız
Duygusuz Furkaninannesi aynen. Bilerek yapıyorlar cogu kişi kaldı ama büt 3 ders tek ders sınavı falan gecti baya.