11 aylık ikiz kızlarım var. Evimiz merkezi sistem.
Şuan odaları 23 derece uzun kollu pijama giydiriyorum. Ama uyanınca ayakları soğuk oluyor? Mevsim gecisinden 2 defa hasta oldular. Üşüyorlar mıdır?
Petekler yanmaya başlayınca geçen kış hatırladığım odaları 24 dereceydi. Ufak oldukları için bazen ısıtıcı açmıştık.
Uyku tulumu alacağım sizce kaç tog almalıyım?