Deletedmom_73 Evet ben sürekli yapıyorum 🤗
Yogurt sıvıya baharat sos yapıyorum tavuk göğsünü büyük kısbası doguruyorum 3-4 saat dolapta sos ile bekletiyorum kabın içinde. Sknra direk çöp şişe diziyorum istersen domate sve biberde aralarına şişe dizebilşrsşn sonra fırına atıyorum pişince cıkarıyorum. Üzerler istege bağlı kzıarınca. 😇🥳