begonvilkokusu Aranızda yaş pasta yapmayı bilen varmı kızlar bebeğime doğum günü pastası yapmak istiyorum 3-4 katlı falan pandispanya tarifi verebilecek varmı nelere dikkat etmeliyim
Lulemom begonvilkokusu link bırakıyorum, bu pandispanya efsane güzel oluyo. Çilekli pasta yapmıştım bi ara. Hala tadı damağımızda kaldı 😄 https://www.nefisyemektarifleri.com/video/pandispanya-nasil-yapilir-yumusacik-bir-kek/
UraSsmom begonvilkokusu 3 4 kat derken aynı büyüklükte mi diyorsunuz ben 2 katlı pasta yaptım azcık çöker gibi oldu da 😅 3 kat alta 3 kat üste yapmıştım
Ruzz-Batu begonvilkokusu instagramda chefsemse nin sayfasina girip bakin ben ordan bakip yapiyorum her dedigini bire bir uygularsaniz on numara bir pasta yaparsiniz ayrica youtube da sayfasida var ordan ayrintili izleyebilirsiniz
Selin1234 begonvilkokusu yumurtayı beyazı ve sarisini ayrı kablarda çırp sonra beyazını karıştırırken spatula kullan
UraSsmom begonvilkokusu Çok hafif içine çöktü ağır geldi sanırım üst kat yani yuvarlak 3 kat yaptım sonra daha küçüğünü 3 kat daha üstüne yapıp yerleştirdim