Eylulbebek 3 yaşında kızım var ikinci çocuğu düşünüyoruz fakat ben normal doğum taraftarıyım ilkinde zorunlu olmuştu , aranızda varmı sezaryen sonrası normal doğum yapan
Ysgl26 Eylulbebek canım 2 ya da 3 yıl geçtikten sonra olabiliyor tabi.. 2 den fazla sezaryen olmadıysan ya da daha önce rahim ameliyatı olmadıysan