Betuulozturk sizde çok haklısınız ama asgari ücretle geçinenleri bir düşünün mesela bir birikimi olmayan peşinat için kredi cekip verecek mecburen krediyimi ödesin evin taksitini ödesin yoksa kirasını mi ödesin helede çocuğun varsa inanin biz kendi eksiklerimizi alamıyoruz yani sırf çocuğun bir eksigi olmasin diye tabiki herkesin kendi özgür iradesi isteyen yazilir isteyen yazılmaz hepimizin hakkında hayırlısı olsun ne diyelim 😊