Rufeydeisk Bebeğim 3 aylık ve yaklaşık 2 haftadır saçlarım o kadar çok dökülüyor kiiiiiii, doktorumun verdiği decavit ve devit3 kullanıyorum ekstra ne yapabilirim ?
35izmir Rufeydeisk çinko iç Bn içiyorum sağlık ocağına gittim yazdılar ayrıca b12 eksikmiş onun içinde iğne oluyorum
Zeynep1903 Rufeydeisk 7 bucuk ay oldu dogum yapalı hala aynı oluk oluk döküluyor kel kalmazsam iyidir 🤦🏻♀️ Hiçbirşey kullanmıyorum bi tahlıl vermem lazım sanırım
Elfidam Rufeydeisk hiç birşey etki etmiyor diye biliyorum. Hormonal değişimler sonucu dökülüyor. Ben akışına bıraktım. Sonra yeniden çıkıyorlar zaten
Rufeydeisk Zeynep1903 halalles diye bir şampuan varmış instagramda sıkça karşılaşıyordum bi arkadaşım kullandı onda da aynı sıkıntı vardı şimdi dökülmesi durmuş ben onu da bi deneyeceğim sizinle de paylaşmak istedim ☺️
Zeynep1903 Rufeydeisk öyle mi cok tesekkür ederim bende bakayım alırım insallah fayda saglasın yeter ki 🥺
HuysuzbebeginAnnesi57 Benim dogumdan snra saclarimda uzamiyo neden acaba ya bilen varmi dokulme. Bmdede oldu ama gecti biseyde kullanmadim da