Güzel anneler merhaba 😊 anne sütünü buzlukta dondurmustum şimdi onu cozdurdum ve biraz icirdim bebeğime. Ama tamamını bitiremedi. 70 ml daha duruyor. Uyuyor şuan.2 saat oldu. Uyanınca icirsem bişey olur mu? Yoksa dökmem mi lazım? Kaç saat sonra bozuluyor? Beni bilgilendirir misiniz?