Sevgi1 Bebeğim 12 günlükken yolculuk yaptım hep uyudu 2 buçuk aylıkken yaptım uyur uyanık böyle geçti ama iyiydi 3 buçuk aylıkken geri döndük yine iyiydi. 1 yaşında yine gittik bayramdı bir şekilde oyaladım çubuk kraker tlfon vs uyudu uyandı emzirdim falan dönüşte aynıydı. 14 aylıkken yas vardı gece aniden çıktık bide dönüş yaptık hepsi 8 saatlik yolculuktu hep idare ettik yani tabiiki zor geçiyor büyüdükçe ama gece çıkabilseniz daha iyi olur sizin icin bence